قلمرو اطلاعات!
نوشته شده در تاريخ 20 / 7 / 1390برچسب:, توسط Great Man |

منبع : آبدیت جدید برای بازی PES 2012 

طبق زمان بندی ارائه شده از سوی Konami امروز بالاخره اولین به روزرسانی رسمی برای بازی PES 2012 عرضه شد. این به روزرسانی که حاوی آخرین نقل و انتقالات تابستان است آخرین تکنیک ها و ترکیب های تیم ها را هم به روز می کند. شماره روی پیراهن بازیکنان و همچنین اطلاعات مربوط به باشگاه های مختلف در این به روزرسانی تغییر کرده است ؛ از جمله دیگر به روزرسانی ها می توان به کفش های جدید و کاملا فانتزی اشاره کرد که بازیکنان مختلف به پا خواهند نمود. با توجه به حجم بسیار مناسب این نسخه از به روزرسانی برای آبدیت شدن PES 2012 خود پیشنهاد می کنیم این نسخه را دانلود نمائید.
 

 


 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ 20 / 7 / 1390برچسب:, توسط Great Man |

دانلود NBA 2K12 نسخه جدید از بازی لیگ بسکتبال NBA 


 

یکی از جذاب ترین بازی های رایانه ای که چند سالی است نسخه های آن به روزرسانی شده و با توجه به موضوع جالبش توانسته به یکی از محبوب ترین ها تبدیل گردد NBA 2K است. حالا پس از گذشت یکسال از عرضه نسخه 2011 ، دوباره ستارگان NBA در قالب بازی NBA 2K12 گرد هم جمع شده اند تا کاربران را به صورت مجازی به دنیای فوق العاده جذاب بسکتبال ببرند. این نسخه که با تغییرات متعددی عرضه شده است می تواند با کاربر ساده تر ارتباط برقرار کرده و کاربر هم بتواند با خلاقیتی که در انجام بازی ها از خود نمایش می دهد به تیم های مطرح تر در لیگ معروف NBA راه پیدا کند.
گرافیک فوق العاده بازی سبب شده تا تمامی چهره ها به صورت کاملا واقعی نمایش داده شوند ؛ تمامی ستارگان معروف NBA در این نسخه آماده شده اند تا کاربر بتواند با انجام بازی های موفق و حرکات نمایشی در طول انجام بازی ها خود را سرگرم کند. این بازی هم مانند دیگر نسخه از بازی های ورزشی امکان خرید و فروش بازیکنان و یا امکان ساخت بازیکنان دلخواه را برای پیشرفت به کاربر می دهد ؛ کاربر در این نسخه می تواند با رئیسان باشگاه های مختلف برای قیمت نقل و انتقال توافق کند یا این که با ارائه قیمت های نجومی و دستمزد های بالا آن ها را منصرف سازد.



ادامه مطلب...